Často kladené dotazy

Pro klienty


Jak si mohu rezervovat termín?



Vyberte konzultanta, zvolte službu a dostupný termín. Po vyplnění kontaktních údajů obdržíte potvrzení e-mailem.



Jak zruším rezervaci?



Přihlaste se do svého účtu a v sekci "Moje rezervace" klikněte na "Zrušit". Nebo použijte odkaz v potvrzovacím e-mailu.



Kdy obdržím potvrzení?



Potvrzení obdržíte ihned po vytvoření rezervace na váš e-mail. Zkontrolujte také složku spam.




Jak probíhá online konzultace?



Před termínem obdržíte e-mail s odkazem na online setkání (např. Google Meet). Připojte se 5 minut před začátkem.




Pro konzultanty




Jak vytvořím novou službu?



V sekci "Události" klikněte na "Nová událost". Vyplňte název, popis, délku trvání a cenu.




Jak nastavím dostupné termíny?



V sekci "Kalendář" nastavte svou pracovní dobu a případné výjimky (dovolená, svátky).




Jak přijímám platby?



V nastavení účtu propojte platební bránu (GoPay, Stripe). Platby se automaticky zpracují při rezervaci.




Jak přidám odkaz na online setkání?



V detailu rezervace klikněte na "Přidat meeting URL" a vložte odkaz na Google Meet nebo jinou platformu.




Technické dotazy




Jaké prohlížeče jsou podporovány?



Doporučujeme nejnovější verze Chrome, Firefox, Safari nebo Edge.




Je systém bezpečný?



Ano, používáme šifrované připojení (HTTPS) a bezpečné platební brány.




Kde najdu faktury?



Faktury jsou dostupné v sekci "Platby" ve vašem účtu.



← Zpět na hlavní stránku