Vyberte konzultanta, zvolte službu a dostupný termín. Po vyplnění kontaktních údajů obdržíte potvrzení e-mailem.
Přihlaste se do svého účtu a v sekci "Moje rezervace" klikněte na "Zrušit". Nebo použijte odkaz v potvrzovacím e-mailu.
Potvrzení obdržíte ihned po vytvoření rezervace na váš e-mail. Zkontrolujte také složku spam.
Před termínem obdržíte e-mail s odkazem na online setkání (např. Google Meet). Připojte se 5 minut před začátkem.
V sekci "Události" klikněte na "Nová událost". Vyplňte název, popis, délku trvání a cenu.
V sekci "Kalendář" nastavte svou pracovní dobu a případné výjimky (dovolená, svátky).
V nastavení účtu propojte platební bránu (GoPay, Stripe). Platby se automaticky zpracují při rezervaci.
V detailu rezervace klikněte na "Přidat meeting URL" a vložte odkaz na Google Meet nebo jinou platformu.
Doporučujeme nejnovější verze Chrome, Firefox, Safari nebo Edge.
Ano, používáme šifrované připojení (HTTPS) a bezpečné platební brány.
Faktury jsou dostupné v sekci "Platby" ve vašem účtu.